marți, 29 martie 2016

Ochelarii de soare - o necesitate si nu un moft


           Ce vreme frumoasa e afara !!! Visez deja la vara,  abia astept sa ne incalzesca soarele cu razele sale, sa plecam in concediu, sa ne scaldam in apa marii si sa ne bronzam, sa capatam o culoare a pielii de invidiat.Pe cat de mult imi place sa stau la soare trebuie sa tin cont de faptul ca acesta este benefic in cantitati moderate si  ca este impetuos necesar sa ne protejam atat pielea cat si ochii.

          Deoarece am o sensibilitatea aparte a ochilor , doctorul oftalmolog mi-a recomandat ca in zilele cu soare sa port ochelari polarizati pentru a nu-mi afecta vederea. Cu toate ca  pretul acestora nu  este foarte mic, trebuie sa am grija de sanatatea mea, asa ca am inceput cautarile. Am gasit ochelari la reducere pe site-ul conga.ro si mi-am facut un mic wishlist

   

Link 









                                   Va plac alegerile mele  mes "Mademoiselles Coquettes "?

8 comentarii:

  1. Eu nu am fost la doctor sa fac un concult dar cu siguranta am o problema pentru ca daca bate vantul sau este soarele prea puternic imediat lacrimez si am observat ca in momentul in care port ochelari nu mai am aceste probleme. Am decis sa imi cumpar ochelari ceva mai scumpi pentru a avea un plus de protectie. Toate perechile alese arata foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumosi sunt iar reducerile sunt semnificative. E bine sa na protejam ochii cu ochelari de soare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici pt mine nu sunt un moft. Sunt necesari si utili.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu sunt PRO ochelari de soare polarizati! Mi-am luat in urma cu vreo 2 sau 3 ani o pereche...de la un cabinet oftalmologic, la reducere! Au costa 160 de lei si am tinut la ei ca la ochii din cap! Mi-au placut foarte mult si ii aveam peste tot cu mine! Mi-am luat si o husa speciala, un toc gros si cu fermoar..smecherie :))
    Si i-am pierdut pe la o terasa din capatul Romaniei, cand ne-am oprit sa mancam ceva...am plans dupa ei!
    Acum incerc sa-mi cumpar o astfel de pereche, dar parca nu ma indur sa mai dau atatia bani...

    RăspundețiȘtergere
  5. La fel voi face si eu :). Unde merg eu, vin si ochelarii :)Imi pare rau ca i-ai pierdut :(

    RăspundețiȘtergere