vineri, 11 martie 2016

O noua provocare-Blogging-ul

Tot mai multe persoane gasesc raspunsuri la diferite intrebari pe diverse bloguri, indiferent de varsta sau de domeniul de activitate.
     M-am întrebat mereu:cum este sa ai un blog al tau ? Sa impartasesti sentimente, emoţii,  trairi cu cei din jur, cu persoane pe care nu le cunosti, dar cu care vei lega prietenii, fiecare cu specializarea lui si cel mai important cu personalitatea sa  ?


    De aici si provocarea de a avea un blog  al meu, de a transmite informatii personale,utile, cu un grad ridicat de originalitate.
     Am considerat ca sunt pregatita pentru a face acest pas (important zic eu ) deoarece  nu este asa usor cum pare din exterior.Voi aborda subiecte din domeniul " fashion, beauty & lifestyle", pentru ca suntem  mereu in cautare de tot ce e frumos.
    Mes "Mademoiselles Coquettes"  va doresc sa fiti cele mai bune in tot ceea ce faceti, pentru ca meritati!
     Va astept cu drag pe blogul meu! Pe curand !




        



4 comentarii: