joi, 5 mai 2016

Lenjerii de calitate cu imprimeuri moderne


         De curand prietenii mei si-au terminat de amenajat locuinta si ne-au invitat la ei.Un cadou de casa noua potrivit? Ce poate fi? Am cerut pareri si am decis ca o lenjerie este binevenita oricum.
        Cu totii stim utilitatea acesteia,insa ma intereseaza si mai mult calitatea .
        Pe site-ul cumparamisim.ro  am gasit o gama variata de produse necesare in orice casa, insa mi-au atras atentia  lenjeriile cu  modele frumoase si imprimeuri moderne .
       Un alt lucru  important este faptul ca sunt realizate la Pucioasa,cea mai mare fabrica de lenjerii din tara, cunoscuta datorita calitatii materialelor folosite, a rezistentei tesaturilor si a culorilor.
      In ceea ce ii priveste pe ei, m-am gandit la aceasta lenjerie de pat dublu din bumbac satinat format din  6 piese, cu doua fete .Pachetul contine un cearceaf de pat (240x 250cm), un cearceaf de pilota(200x230 cm), patru fete de perna - doua avand dimensiunile 50x70 cm ; -doua 70x70cm.
In ceea ce priveste materialul este 50% bumbac+50% poliester.Oscilez intre aceste 2 modele :







 
         Pentru ca au si doi copii, un baietel si o fetita, le-am cautat si lor ceva adecvat varstei . Imprimeuri moderne, cu o textura fina, moale si foarte placuta la atingere.Pachetul contine un cearceaf de pat (220x 240cm), un cearceaf de pilota(190x230 cm), doua  fete de perna (50x80cm).
        Pentru baietel am ales o lenjerie cu Popeye Marinarul,in culori vesele- albastru,verde, bej- iar fetitei una cu Kitty Love .Acestea sunt:






            Un alt lucru care mi-a placut la acest site este faptul ca livrarea dureaza putin ( in jur de 2-3 zile), se face prin curier iar  la comenzi de peste 400 lei aveti transport gratuit, deci va puteti grupa pentru a profita. In aceasta perioada au reduceri si la orice lenjerie sau cuvertura achizitionata primiti cadou doua perne antialergice.
            Ce spuneti de alegerile mele mes "Mademoisselles Coquettes"?Lenjeriile de pat moderne de la cumparamisim sunt o alegere buna?Eu sper ca vor fi incantati, caci utilitatea acestora nu o poate contesta nimeni.:)


     




11 comentarii:

  1. De curând am făcut cadou prietenilor mei o lenjerie de pat.Nu am avut inspiratia să caut pe vre-un site sau magazin online,am umblat gură cască prin piața aglomerată.De acum știu unde să caut,economisesc timp,bani și calitatea e alta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte inspirate alegerile. Imi plac toate

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoase lenjeriile , am sa incerc si eu situl asta

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce alegeri frumoase!Cu siguranta se vor bucura de cadourile primite!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt tare incantata de prima lenjerie. Arata fabulos

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe! Mai ales cele pentru copii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am cumparat si eu de la ei si sunt foarte multumita !

    RăspundețiȘtergere
  8. ce alegeri frumoase...imi place mult cele de copii...au preturi foarte bune si materialul este de calitate

    RăspundețiȘtergere
  9. Lenjeriile de la Cumparamisim sunt foarte frumoase si bune calitativ.

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte frumoase lenjeriile si sunt si de calitate,le recomand si eu

    RăspundețiȘtergere